İptal İade Koşulları

 

İPTAL VE İADE KOŞULLARI



Son Revizyon Tarihi: 08.04.2014

IHOST’dan aldığınız bazı Hizmetler için iptal talebinde bulunabilirsiniz. Hizmet iptal talebinize ilişkin iade süresi beş (5) işgünü ile tam bir faturalama dönemi arasında değişebilir. İadelere ilişkin ödemeler ilişkili sipariş sırasında belirttiğiniz ödeme metodu ile aynı kanal üzerinden yapılabilir.

IHOST bazı hizmetlerini birleştirerek paket ürün, kampanya olarak sunabilir. Kampanyalı paket içerisinde ek “Alan adı Kayıt” hizmetinin sunulması durumunda, hizmet iade işleminde paket içerisinde sunulan alan adı kayıt hizmet bedeli iade tutarına dahil değildir. Ürüne özel anlaşmada yasaklanmış olduğu durumlar hariç, Hizmetler için yapacağınız ödemelerinizi geçerli bir kredi kartı, banka havalesi/EFT ile yerine getirebilirsiniz ("bunların her biri birer "Ödeme Metodudur").

IHOST Hizmetlerinden bazıları OTOMATIK YENİLEME seçeneği sunmaktadır. Otomatik yenileme seçeneği detayları Hizmet’ten Hizmet’e değişiklik gösterebilir. Varsayılan ayar olarak otomatik yenileme seçeneği kullanılan Hizmetler için otomatik yenileme seçeneği iptal edilmediği sürece IHOST yenilenme süreleri geldiğinde Hizmetlerinizi otomatik olarak mevcut Hizmet süresi ile yenileyecek (örneğin 12 aylık ise 12 aylık, 24 aylık ise 24 aylık) ve IHOST’nun o tarihte uygulamada olan fiyatları üzerinden sipariş üzerinde belirttiğiniz Ödeme Metodu ile ödemeyi tahsil edecektir. Sınırlama olmaksızın (i) yenileme seçeneklerinizin ayarlanması ve (ii) kullandığınız Ödeme Metodunun/Metotlarının geçerli ve güncellenmiş olmasının sağlanması dahil olmak üzere Hesabınızla ilgili ayarları değiştirmek ve belirlemekle ilgili tüm sorumluluk sadece size aittir.  Ayrıca, bunu yapmamanız halinde bu ihmalinizin Hizmet kesintisi ya da kaybına neden olabileceğini ve IHOST'nun bundan dolayı size ya da üçüncü kişilere karşı sorumlu olmayacağını kabul etmektesiniz. MÜŞTERİ’nin sözleşmeyi yenilemek istememesi halinde 15 (onbeş) işgünü önceden otomatik yenilemeye devam etmemesi gerekmektedir. Bu durumda, IHOST, MÜŞTERİ’nin içinde bulunduğu kullanım dönemini takip eden dönem için yenileme işlemi yapmayacaktır. Sözleşmenin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde MÜŞTERİ’ye ait IHOST sunucularında bulunan hizmete ait bütün kayıtlar silinecektir. MÜŞTERİ’in IHOST ile SLA sözleşmesi imzalamış olması durumunda, otuz (30) günü aşmış borç bakiyesi var ise, IHOST SLA’de tanımlanmış olan “Servis Kredisi” geçersiz olacaktır.